zondag 18 augustus 2013

 Dit keer een tag voor jullie, veel lees plezier xx



1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer? : Ik  zou voor een huis aan het strand gaan, Ik hou van het strand <3

2. Favoriete zomerse haarstyle? :  Dan ga ik voor een paardenstaart maar dan de hoge versie.

3. Word je bruin of verbrand je? : Zelf ben ik al bruin,  dus dan word ik nog bruiner

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad? : Ja die heb ik zelf meerdere keren op meerdere plekken gehad, (omdat mijn tante ze zelf zet )


5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?: Dit is een moeilijke vragen eigenlijk doe ik alle twee in de week. Als ik bij me vader in de caravan slaap hebben we altijd een kampvuur. En als ik s'avonds moet gaan werken op het strand bij de reddingsbrigade dan zwemmen we ook s'avond.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?: Dan zou ik een kleine wereldreis maken naar Suriname, Dubai en Indonesië.  Maar het liefst naar mijn famillie in Suriname 

7. Bikinis, tankinis of badpakken?  Weer een moeilijke vraag. Want bij de reddingsbrigade dragen we alleen maar badpakken. Dus ik kies voor badpak.

8. Zomerse make-up musthave?  Waterproof mascara 

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe bij jou? 40 to 47 graden toen ik in het circus in Duitsland zat pff wat was het warm

10. Doe je aan sporten in de zomer? Ja ik zwem ( reddingsbrigade) en ik ben veel in de sportschool

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad? Nee nog nooit een vakantie liefde gehad

12. Nummer 1 dat staat op de bucketlist voor de zomer? Eigenlijk niks, aangezien de zomer er weer bijna op  zit.

13. Lang of kort haar tijdens de zomer? Dan kort ik heb nu lang haar 

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat? Nee Ik draag eigenlijk nooit make up.

15. Vervelendste zomer herinnering ? niks eigenlijk ik heb een hele leuke zomervakantie