woensdag 5 juni 2013

Discopants

Wie kent ze niet. De discopants zijn weer helemaal in .Wat zijn Disco Pants? Waar komt het vandaan? Waar kan je ze kopen en hoe combineer je het in een outfit?.

De Disco Pants dook eind jaren ’60 voor het eerst op en San Francisco wordt door velen gezien als de ‘geboorteplaats’ van deze glimmende broeken.Wie kent deze legendarische scene uit Grease nu niet?


Disco pants zijn al een hele tijd op de markt, maar ik ontdekte ze pas afgelopen januari in Las Vegas. Dit soort broeken staan het leuks met tops


idisco pants zijn van American Apparel. In Nederland vind je twee filialen in Amsterdam. Hier kosten ze €88. Gelukkig zijn er ook budget disco pants te koop! Zo verkopen ze bij boohoo.com en missguided.eu kleurrijke varianten voor €30. Neem niet een te grote maat, is mijn advies, want ze zijn rekbaarder dan je denkt. Ik heb een maat S en het leek net een kindermaatje, maar toch paste ik er perfect in. Ook als je slankere of stevigere benen zou hebben dan ik denk ik dat je nog steeds prima in een S past.